Jak mohu objednané zboží vrátit?

Jak mohu objednané zboží vrátit, když nemám zákaznický účet?

  1. Nejdříve nás kontaktujte na emailové adrese info@dotykovy-displej.cz o vrácení zboží. Uveďte jméno a číslo objednávky.
  2. Napište průvodní dopis, který bude obsahovat informace, zda chcete zboží reklamovat, vyměnit nebo odstupujete od kupní smlouvy (vzor kupní smlouvy je univerzální najdete je na internetu).
  3. Zabalte produkty spolu s průvodním dopisem, nebo s  odstoupením od smlouvy.
  4. Zašlete na naší adresu, kterou najdete v kontaktních informacích, dopravcem Česká Pošta. Jiným dopravcem není možné balíky přijímat. Zboží odeslané bez předchozího emailového upozornění na vrácení nebude přijato.

Nebo :

Svou objednávku nebo její část můžete nyní pohodlně vrátit přes samoobslužní portál vrácení zboží.

  1. NEJDŘÍVE se přihlasšte ke svému účtu a otevřte svou objednávku uvedením čísla objednávky a e-mailové adresy.
  2. VYBERTE položky, které chcete vrátit, zvolte důvod vrácení zboží a klikněte na Odeslat.
  3. VYTISKNĚTE formulář a etiketu pro vrácení zboží.
  4. ZABALTE produkty v původním obalu spolu s vyplněným formulářem do krabice.
  5. ODEŠLETE připravenou zásilku na naší adresu, kterou najdete v kontaktních informacích, dopravcem Česká Pošta. Jiným dopravcem není možné příjímat zaslané balíky.

Mějte prosím na paměti, že přizpůsobené objednávky jsou vyrobeny pouze pro vás a nelze je vrátit, s výjimkou výrobních vad.

V případě, že jste s objednávkou obdrželi také formulář pro vrácení zboží, použijte je prosím.

Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?

Peníze vracíme do 14 dnů. Vaší bance pak může ještě několik dalších dnů trvat, než platbu zaúčtuje. Co se během těchto 14 dnů děje? Náš tým pro zajišťování kvality kontroluje, zda veškeré vrácené zboží splňuje podmínky našich zásad pro vrácení zboží. Pak několik pracovních dnů trvá, než se peníze vrátí na Váš účet.

Co mám dělat, pokud byl výrobek doručen poškozený nebo vadný nebo pokud neodpovídá objednanému zboží?

Výrobek prosím vraťte podle pokynů pro vracení zboží.

Pokud svou objednávku vrátím, proplatíte mi poštovné?

Ano, pokud nám vrátíte kompletní objednávku a pokud vracené zboží splňuje podmínky našich zásad pro vrácení zboží, poštovné Vám proplatíme. Pokud nám objednávku nevrátíte kompletní, nemůžeme Vám poštovné proplatit.

Vrácení částky dle § 1832 odst. 2 je platba za dodání zboží limitována výší nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud tedy spotřebitel zvolil (a zaplatil) dražší z nabízených způsobů dodání, nejsme povinni Vám plnou cenu takovéhoto způsobu dodání vrátit.

Více info na stránkách České obchodní inspekce.

Dbejte zvýšené opatrnosti:

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít prodávající s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) Každý takový případ je řešen individuálně, proto doporučujeme nás nejdříve kontaktovat. Doporučujeme vracet zboží nepoužité.


Nasledujte nás na Facebooku

Nejprodávanější produkty